Forum graficzne g4u - inny wymiar grafiki... Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja  Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Bitwa no.1
Autor Wiadomość
chours
User
upsideDOWN



Wiek: 30
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 510
Skąd: z nienacka
Poziom: 20
HP: 8/893
 1%
MP: 426/426
 100%
EXP: 44/52
 84%
Wysłany: 2009-11-11, 14:27   Bitwa no.1

Trzeba jakos zaczac sezon walk forumowych, w zwiazku z tym warto by bylo przedyskutowac jakies ramy bitwy numer 1.

pytanie brzmi, czy robimy jakas koferencje przez komunikator? Czy piszemy tutaj jakies ustalenia?
do przegadania jest tematyka prac, osoby odpowiedzialne, etc.

Fajnie by bylo zrobic to dzisiaj/jutro i na weekend zaczac bitwe.


pzdr
c.
 
 
Mariusz10
User



Wiek: 27
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 750
Skąd: Mielec
Poziom: 24
HP: 27/1353
 2%
MP: 646/646
 100%
EXP: 52/68
 76%
Wysłany: 2009-11-11, 15:19   

ja mysle ze tu mozemy pisac, a pace to kwestia dogadania sie
 
 
chours
User
upsideDOWN



Wiek: 30
Dołączył: 01 Maj 2008
Posty: 510
Skąd: z nienacka
Poziom: 20
HP: 8/893
 1%
MP: 426/426
 100%
EXP: 44/52
 84%
Wysłany: 2009-11-11, 16:09   

W takim razie niech zadeklaruja sie ci, ktorzy moga wziazc udzial w bitwie. Czas na przygotowanie prac wyniesie 2 tygodnie.

Napiszcie od razu jakie tematy bitwy by was interesowaly.
 
 
aLabsko
User
Cham



Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 513
Skąd: z lona matki
Poziom: 20
HP: 8/893
 1%
MP: 426/426
 100%
EXP: 47/52
 90%
Wysłany: 2009-11-11, 22:13   

No tematy to na koncu i ja jestem jednak za komunikatorem ;) Jak cos to ja sie na bitwe pisze. Moge sie zajac tapeta, sygnatura ;)
 
 
Mariusz10
User



Wiek: 27
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 750
Skąd: Mielec
Poziom: 24
HP: 27/1353
 2%
MP: 646/646
 100%
EXP: 52/68
 76%
Wysłany: 2009-11-12, 09:38   

ja layout, logo
 
 
Refresh
User
`stoprocentstylu.



Wiek: 25
Dołączył: 14 Sty 2009
Posty: 341
Skąd: mam wiedziec?
Poziom: 17
HP: 0/630
 0%
MP: 301/301
 100%
EXP: 10/41
 24%
Wysłany: 2009-11-12, 14:01   

zaklepuje webdesign :]
propozycja tematu: cos takiego w czym moglbym zaszalec, zrobic cos nietypowego i jednoczesnie fajnego...
 
 
Mariusz10
User



Wiek: 27
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 750
Skąd: Mielec
Poziom: 24
HP: 27/1353
 2%
MP: 646/646
 100%
EXP: 52/68
 76%
Wysłany: 2009-11-12, 18:03   

Refresh napisał/a:
zaklepuje webdesign :]
propozycja tematu: cos takiego w czym moglbym zaszalec, zrobic cos nietypowego i jednoczesnie fajnego...



nie ma takiego tematu :P
 
 
aLabsko
User
Cham



Wiek: 27
Dołączył: 28 Sie 2008
Posty: 513
Skąd: z lona matki
Poziom: 20
HP: 8/893
 1%
MP: 426/426
 100%
EXP: 47/52
 90%
Wysłany: 2009-11-12, 19:44   

Refresh zmien dilera! :D
 
 
RadzioDrifter
User



Wiek: 25
Dołączył: 28 Kwi 2008
Posty: 480
Skąd: JemCity
Poziom: 20
HP: 8/893
 1%
MP: 426/426
 100%
EXP: 14/52
 26%
Wysłany: 2009-11-12, 20:48   

ja taga i laya dla proby moge
 
 
Kazu
Moderator



Wiek: 24
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 972
Skąd: Katowice
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 55/83
 66%
Wysłany: 2009-11-12, 21:22   

Ja tez bym sie najlepiej poczul w layach... ale reszta nie pogardze ;)

I tez jestem za komunikatorem ;)
 
 
Mariusz10
User



Wiek: 27
Dołączył: 13 Mar 2009
Posty: 750
Skąd: Mielec
Poziom: 24
HP: 27/1353
 2%
MP: 646/646
 100%
EXP: 52/68
 76%
Wysłany: 2009-11-12, 21:22   

to wymyslac tematy i jazda xD ale od nowego tygodnia jesli mozna prosic, bo mam zlecenie i kurde nie mam czasu teraz sie poswiecic ;)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - Mapa Forum