Forum graficzne g4u - inny wymiar grafiki... Strona Główna
 FAQ   Szukaj   Użytkownicy   Grupy   Rejestracja  Profil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości   Zaloguj 

Poprzedni temat «» Następny temat
Dla kazdego! Bo Mikolaj jutro!
Autor Wiadomość
emotal3r
User



Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 34
Poziom: 4
HP: 0/61
 0%
MP: 29/29
 100%
EXP: 7/11
 63%
Wysłany: 2008-12-05, 21:37   Dla kazdego! Bo Mikolaj jutro!



Ho, ho, ho! xD

Kliknij, aby powiekszyc! :P
 
 
Kazu
Moderator



Wiek: 24
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 972
Skąd: Katowice
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 55/83
 66%
Wysłany: 2008-12-05, 22:15   

Bardzo milo ze pamietasz o Nas...
Kurcze tez musze cos wymyslic, moze jakis filmik nakrece D:
 
 
Kubus
User



Wiek: 23
Dołączył: 14 Lip 2008
Posty: 453
Skąd: brac na wodke ?
Poziom: 19
HP: 7/798
 1%
MP: 381/381
 100%
EXP: 36/49
 73%
Wysłany: 2008-12-05, 22:40   

Dzieki za pamiec ;][ tez cos wyskrobie dzisiaj moze ;]
 
 
byCinek
User
www.byCinek.yoyo.pl



Szmal: 3000g4u
Wiek: 108
Dołączył: 23 Maj 2007
Posty: 931
Skąd: DolnySlask
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 14/83
 16%
Wysłany: 2008-12-05, 23:04   

ten snieg na choince po lewej wyglada jak majtki xD

thx :*
 
 
KML
User
lo.



Wiek: 24
Dołączył: 25 Paź 2008
Posty: 358
Poziom: 17
HP: 0/630
 0%
MP: 301/301
 100%
EXP: 27/41
 65%
Wysłany: 2008-12-06, 15:07   

Masz cos do majtek?


Ze okazyj swietnow Boze... a nie to nie to...

yyy...

Ze okazyji mikolajekow, serdeczniowo posysylam weszystkim boziaka! :*
 
 
TrawNick
User



Wiek: 27
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 3
Skąd: Grudziadz
Poziom: 1
HP: 0/18
 0%
MP: 8/8
 100%
EXP: 2/9
 22%
Wysłany: 2008-12-06, 15:35   

ale vector XD pro. :*

Dzieki i najlepszego! Mam nadzieje, ze juz swoja rozge dostales ;d
 
 
Kazu
Moderator



Wiek: 24
Dołączył: 04 Maj 2008
Posty: 972
Skąd: Katowice
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 55/83
 66%
Wysłany: 2008-12-06, 16:00   



ho ho ho ! D:
 
 
Moonlight
User


Wiek: 24
Dołączył: 23 Sie 2008
Posty: 575
Skąd: z gugiel
Poziom: 22
HP: 11/1106
 1%
MP: 528/528
 100%
EXP: 1/59
 1%
Wysłany: 2008-12-06, 17:13   

hehe... ladne. Dziekuje w swoim imeniu. Tez postaram sie cos zrobic. Badzcie grze(sz)ni... xD ;p ;p ;p
 
 
dejmianoss
User



Dołączył: 24 Gru 2008
Posty: 11
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 1/8
 12%
Wysłany: 2008-12-24, 12:20   

hehehe super i dzieki za zyczenia i nawzajem wesolych D:
 
 
Matty
User
Inny



Wiek: 24
Dołączył: 03 Sty 2008
Posty: 2305
Skąd: Warszawa
Poziom: 39
HP: 233/4676
 5%
MP: 2232/2232
 100%
EXP: 4/160
 2%
Wysłany: 2008-12-24, 23:46   

Hlo Hlo Hlo! A byliscie w tym roku grzeczni?.

Dzieki i nawzajem.
 
 
Badbanan14
User
Wychowany na bledach



Wiek: 26
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 921
Skąd: J-W
Poziom: 27
HP: 35/1795
 2%
MP: 857/857
 100%
EXP: 4/83
 4%
Wysłany: 2008-12-25, 15:08   

Dzieki dzieki xD
 
 
Insenity_
User


Dołączyła: 08 Lut 2012
Posty: 10
Skąd: z daleka
Poziom: 2
HP: 0/30
 0%
MP: 14/14
 100%
EXP: 0/8
 0%
Wysłany: 2012-02-08, 11:18   

Hoo Hooo! Dzi?kujemy bardzo i ?yczymy pi?knych prezent?w na Miko?aja! Szkoda, ?e to juz by?o :( Ale do kolejnego wcale nie tak daleko ;d dzi?ki za grafik?, a? si? cieplej na sercu robi jak si? na ni? patrzy :) )
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group - mangi - Mapa Forum